Preocupada!
Hola sóc nova aquí, encantada! Bé, tinc 14 anys i estic sortint amb un noi que és guapíssim i m'agrada molt i estic molt bé amb ell, per això em fa por perquè estic molt enganxada a ell, però tinc inseguretat perquè i si no podem tirar endavant? Com puc intentar evitar aquesta inseguretat?
Gràcies, petons!!!
Elena Crespi

Hola Anna!
La inseguretat forma part de la vida i de les relacions de parella. Mai sabem què pot passar, mai. Encara que creguem que ho sabem.
Per tant, et diria una cosa: fes que aquesta incertesa sigui el motor que faci que vulguis cuidar la relació dia a dia. Enlloc de ser el motor que et preocupi.
Hem de viure el dia a dia i si ens preocupem massa, llavors estarem davant de la parella d'una manera que potser a ella no li agrada: patint, preocupats, de mal rotllo, tristos... en canvi si ens prenem la incertesa com l'oportunitat per a cuidar l'amor cada dia això ens fa estar alegres, riallers, amb esperança i ganes...
Per tant, a cuidar la parella!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
@Tarongesenceres - FBK: elenacrespipsico
www.interpersonal.cat