urgentnosekeferrrrr necesitu que em contesteuuuuuuuu rapiddddddddddddd siuaplau es moooolltttttt urgentttttttttttttttttttt
olaaa, tink un problema moltt greu,bueno no em passi mi pero si a una amiga m,eava ,resulata que un dia que havia de sortir a la nit ,el cas esque no vaig poder perque vaig sorti el meu novio(k ea i es millor amik,perque senva fora druant un any i vull sta ambe ll,el kas eske akesta amiga va veure massa i es va enrollat ambm un tio,il'altre vaig acompañar a la farmacia aksta amiga,perque volia comprarse una prova de embras,i va sortit possitu,es molt amiga meva,i em kau moltbe i tal,nomes u se yo,i ma suplicat que no lidigui resd a ningu,pero kuan arribi el setembre se li notara,i nosekefer,em sento culpable si no hgues sortit amb el meu nivio ,l'hagues pogut controlar i ara no estaría mebarassada,necessitu ajuda urgentttt siusplaaauuuuu,sok konscient k li e de explicar algu,pero els seus pares son molt estrcites,i tal,el eu novio veu que em passo algo,perque ma afectata i xk ems ento molt cuplable,i ara asobre no te el dret de baortar ja que es menorrrr necessitu ajuddaaaaaa
pd.te 16 ansy
Elena Crespi

Primer de tot, gràcies per explicar-nos el que li ha passat a la teva amiga.
en segon lloc: no t'has de sentir culpable de res. El que la teva amiga faci amb els nois que s'enrotlla és responsabilitat seva, no teva. Sobretot, no et culpabilitzis d'una cosa que tu no podies evitar perquè no era la teva decisió, era la seva.
I el que et recomanaria és que li diguessis a la teva amiga que vagi a la tarda jove del centre d'atenció primària que tingueu més a prop perquè és important que s'assessori bé. Allà l'ajudaran i si estàs al seu costat t'ho agrairà moltíssim.
Una abraçada ben forta.
PD: crec que és important que la teva amiga també parli amb els seus pares. Els pares estan al nostre costat per donar-nos suport, tot i que segur que no estaran contents per la notícia, però és normal.
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
@Tarongesenceres - FBK: elenacrespipsico
www.interpersonal.cat