Urgen
Hola, mira peso 62/63 y medeixo 1'65. El meu metge amb va dir que estava perfecta tu que creus?? A vegades s'ha ma passat per el cap bomitar despres de menjar a veure si em sentia més bé, però mai ho he fet ajuda a damés sóc diabètica
Sara Bujalance

Hola Anoieta! El teu pes està perfecte, tal i com diu el teu metge. NO vomitis de cap de les maneres. El vòmit no aprima i, sobretot, és MOLT perillós per a la salut, i més tenint en compte que ets diabètica, així que treu-te del cap aquesta idea, pots acabar a l'hospital!! L'únic que has de fer per mantenir un bon pes (com el que ja tens) és menjar de tot, equilibrat i fer esport habitualment. A part d'això no cal que facis res més. Parla amb els teus amics i amb els teus pares sobre com et sents, ells t'ajudaran a sentir-te bé. Molts petons!!