Estic gorda?
Hola! Fa uns mesos que dubto entre estar gorda o no. Medeixo 1,66 i peso 53-55. Tinc una bona alimentacio. He anat a molts metges i em diuen que no estic gorda. Els hi he peguntat als meus amics i em diuen que no que estic molt be i inclus alguns em diuen que estic prima. Pero jo cada vegada que em miro al mirall no m'agrada. Faig futbol i sempre vaig amb bici per anar d'un lloc a l'altre. Faig molt d'esport però tot i així no em veig bé.
Què puc fer? Una ajuda siusplau!!
Gracies:)
Sara Bujalance

Hola Laura Belieber! El millor que pots fer és creure't el que et diuen perquè el teu pes està molt bé. Pensa que els metges no diuen cap mentida, així que si el metge et diu que està bé és que estàs bé i punt. A més si menges bé i fas esport ja estàs fent tot el que pots fer per mantenir un bon pes i una bona salut, així que no t'has de preocupar més. Però el més important, per sentir-te bé és important que et valoris positivament (fes-te una llista de les coses que t'agraden de tu), acceptat tal i com ets, donat permís per equivocar-te (com tothom), rodejat de gent que et faci sentir i creu-te una persona digne de respecte i afecte (totes les persones ho som siguem com siguem). Parla amb els teus amics i adults de confiança, com els pares, sobre com et sents, ells també t'ajudaran. Molts petons!!