problemes...
Hola.
Fa un temps que a l'escola i alla on vaig em sento com sola i desplaçada. sento com si ningu confies en mi i la gent mai em vol. Les noies de la meva classe queden per fer festes i a mi no em diuen res. Estic molt preocupada!
Ajuda siusplau!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que estiguis preocupada, però podem començar a intentar fer canvis. Intenta parlar amb la que més consideris la teva amiga, parla-hi sèriament, dient-li com et sents i demana-li si et pot ajudar a entendre què passa. Mira tu també si pots canviar alguna cosa. Per exemple, demanar tu per sortir a algunes amigues, xerrar amb elles pel facebook. Revisa si tu estàs contribuint a aquesta situació, si has deixat de fer coses degut a aquesta situació. Alhora intenta fer nous amics, apuntan-te a noves activitats, on trobaràs grups de gent diferents i així pots anar veient amb qui et sents millor. No et tanquis barreres, explora i explora! Si no te n'ensurts sola, parla també amb algun adult, començant a parlar per com et sents. Totes aquestes solucions et poden ajudar a afrontar la situació! Ànims i endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga