Fer amics!!
Hola, tinc 13 anys i m'he adonat que tinc pocs amics, em vaig quedar amb els del cole i ara, la majoria d'ells tenen molts més amics, de diferents escoles i estan a dins de grups i queden i això. Jo he intentat entrar en algun grup pero no, sudaven de mi, i m'agradaria doncs poder formar part d'algun grup pero no se com fer-ho!!!
Ajuda!!!
InterPersonal

Hola Pep28,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Entenc com et sents, no és agradable sentir que no formes part d'algun lloc. Tot i així et diré que, tal i com tu has dit, sí que conserves els teus amics de l'escola i això ja és una bona notícia! perquè vol dir que sí que saps tenir amics. Potser el problema és que no t'has preocupat per fer-ne més.
Per tant, ara et toca posar-hi una mica de la teva part i estar més obert a la gent i demanar si pots participar en els plans de les diferents colles dels teus amics. També pots intentar de cara al curs vinent, apuntar-te a algun esport o extraescolar que et permetrà conèixer gent nova.
Ah! Encara que coneguis gent nova, tampoc t'oblidis de cuidar els teus amics de sempre!
Una abraçada i molts ànims!
www.consultajove.cat