graaaaaaaaaaaaaans! desesperaadaaa!
Hola, sóc noia, tinc la cara plena d'acne, sempre me la maquillo perquè no es noti però sense maquillatge la tinc totalment vermella, stic molt desesperada.. Aquest estiu em qedo a casa quan les meves amiges i fins i tot el meu novio em diu d'anar a la piscina perquè em fa vergonya anar amb la cara que tinc, no em sento bé amb mi mateixa. Tu em diras que vaig al dermatolag o alguna cosa d'aquestes pero necessito que em diguis alguna cosa per solucionar-ho que ho pugi fer a casa que és més econòmic i que sobretot d'efecte ràpid que ja no puc més.
InterPersonal

Hola
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per fer servir el consultori.
Pel què fa al tema dels grans, no et puc ajudar gaire, nosaltres no sóm especialistes en la pell i si no vols anar a un dermatòleg, no puc dir-te massa res.
Tanmateix t'hauries de plantejar d'anar a l'especialista perquè no pots permetre que l'acné et privi d'anar a la piscina i fer vida normal. Tots tenim els nostres complexes i parts del cos que no ens acaben d'agradar. És normal que vulguem amagar-los o dissimular-los, però no podem permetre mai que això ens domini la nostra vida! És a dir, no pots deixar que aquest acné sigui el que decideixi quines coses pots fer o no. Si les teves amigues i el teu nòvio et demanen que vagis a la piscina serà que no n'hi ha per tant, no creus?
Rumia-t'ho bé i intenta posar-hi una mica de morro! perquè sinó seràs tu qui et perdràs aquest estiu!
Una abraçada
www.consultajove.cat