Ajuda siusplau!
Hola! tinc un problema. M'agrada un noi però no em fa gaire cas. En alguns dies he notat que em deia algu però m'agradaria que fos mes i no se pas com cridar la seva atenció perquè tinc molt de complexes perquè no em veig atractiva. Que faig? Paso d'ell? Ajuda siusplau!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. El tema no està només en ser atractiva físicament, també hem d'utilitzar altres vies d'atracció. Per exemple, la simpatia. Intenta apropar-te a ell i xerrar-hi, saludar-lo quan us trobeu..Intentar fer-te amiga seva és un bon primer pas. Així tu també el coneixes més i pots veure com t'agrada ( molt , poc,etc). No deixis que els teus complexes manin!! Tu tens moltes coses a oferir als altres. Sigues valenta, i no et creguis els complexes, tots en tenim algun , però hem de mirar de treure'ls-hi importància. Per fer-ho pots mirar de posar-te roba que t'agradi, fer canvis de pentinat, etc. Utilitza també altres armes que no només el físic! Digues a la gent del teu entorn que t'ajudin a formular la teva llista de qualitats i enganxa-te-la a l'habitació! Ànims! Eli Aulet www.interperonal.cat/fcbk:Elisabet AUlet Psicòloga