Enamorada del meu millor amic
Hola! Tinc un dubte. Des de fa mesos, m'he adonat que he començat a pillar-me pel meu millor amic. Som millors amics des de que teniem tres anys, i sempre hem tingut una relació molt propera. El problema es que no sé que fer...perqué veig que ell ultimament quan ens veiem, està més per mi, que no per la resta, però per Whatsaap no em sol parlar ni res. Llavors, no sé si dir-s'ho o no, ja no només pel fet de que em pugui dir que no sent el mateix que jo, sino perque tinc molta por de que per dir-s'ho, deixi de parlar-me, i la cagui. Ajuda siusplau.
InterPersonal

Hola
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per fer servir el consultori.
Les relacions d'amistat a vegades es poden intensificar. Jo primer de tot et diria que tinguessis clar el què sents pel teu amic abans de parlar amb ell. Llavors, quan tu estiguis segura que realment t'agrada (si és el cas) ja observaràs el seu comportament, si et fa més cas que a les altres noies, si està pendent de tu i si s'interessa per tu. No passa res si per whatsapp no et diu gaire res, segurament ja us heu dit moltes coses cara a cara i potser no sap com iniciar una conversa. Sempre pots provar-ho de fer tu i obrir-lo!
O sigui que, abans de parlar amb ell, assegura't primer que t'agradi o que no t'estiguis confonent.
Una abraçada
www.consultajove.cat