Pes
Hola Adolescents!
Us voldria fer una consulta: el meu pes és de 69-70 KG i la meva alçada és 1,72 M. M'agradaria saber si m'haig d'aprimar, m'haig d'engreixar o què haig de fer. També us volia dir que faig panxeta, i no ho entenc, ja que jo faig esport cada dia, menjo poques llaminadures i no pico entre hores. No ho entenc! Em podríeu dir què em passa i la solució siusplau?
Gràcies per endavant!!
Sara Bujalance

Hola ricky_04! El teu pes està bé, així que no necessite canviar-lo, ni aprimar ni engreixar, el millor que pots fer és mantenir-et tal i com estàs. Pel que fa a la "panxeta" que tu dius pensa que la forma del cos depèn també d'un tema genètic, que no podem canviar, i que per això el millor que podem fer és acceptar-nos tal i com som, perquè hi ha coses del nostre físic que no podem canviar. A més, ja estàs fent tot el que es pot fer i que funciona: menjar bé i fer esport. De totes maneres, si ets adolescent has de tenir paciència perquè el teu cos encara està madurant. És possible que aquesta panxeta sigui la típica panxeta de nen petit. Si és així ja veuràs com amb el temps anirà marxant, a mida que el teu cos va prenent formes més adultes. Molts petons!!