NOVIOOS
Hola! Doncs el que em preocupa es que estic sortint des de fa un mes i algu amb un noi que m'agrada. Jo tinc 13 anys i ell en te 16, però me l'estimo molt, i per el que ell em diu, també. Ahir vam estar parlant pels carrers de bcn i em va dir que quan ens quedem ell i jo a soles, sempre diem les mateixes coses i que es una mica avorrit, que ho hauriem d'arreglar, perque soc el millor que li ha passat, i jo nose que fer. Quan em quedo amb ell, sempre li dic que l'estimo molt i tot aixo... Pero esque nose de quins temes parlar-li, ni com puc arreglar tot aixo... AJUDA pliis, es el que mes estimo al mon, no el vull perdre. Moltes graciies!
InterPersonal

Hola chips! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs primer de tot tranquilitza't perquè això és cosa de dos! Tan tu com ell hi heu de posar de la vostra part. És un tema que s'ha de solucionar entre tots dos. Heu de mirar què fer per divertir-vos i fer plans diferents. A Barcelona hi ha un munt d'idees a fer. Aneu combinant temps junts i temps amb altra gent. L'efecte de trobar-vos a faltar és molt potent i ajuda a crear una relació sana, sense dependències. A més, tindreu més idees per parlar. Alhora és important que entre els dos jugueu a decidir diferents plans o llocs on anar. Ell t'ho va plantejar molt bé i et va dir que ho haurieu d'arreglar. Doncs sembla que està disposat a donar idees!! Diguali que et sembla bé i comenceu a proposar!! A les relacions es tracta d'això, no surt tot espontàni perquè sí, s'ha de parlar i buscar idees per millorar. Sort! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga