Heeeeelp
Soc un noi de 17 anys, medeixo 190cm i peso 72kg. No m'agrada com soc fisicament, i em veig gordo. A la minima que algu em diu algo sobre el meu pes em deprimeixo molt... Estic gordo? Com em puc agradar?
Sara Bujalance

Hola anonimuuuus! El teu pes és baix per la teva alçada, així que ni de conya has d'aprimar! Estàs prim! Si aprimes pots tenir problemes molt seriosos per la salut!! No facis cas de les coses que et diguin sobre el pes, si et diuen gordo és perquè saben que et fa mal, no pas perquè sigui veritat, perquè no ho és, estàs prim. El que has de fer per sentir-te bé i agradar-te a tu mateix és aprendre a valorar-te positivament (fes-te una llista de les coses que t'agraden de tu, i si cal, demana ajuda a familiars i amics per a que et diguin coses), acceptat tal i com ets, donat permís per equivocar-te (com tothom!), rodejat de gent que et faci sentir bé, passa de la gent que et faci mal, i molt important, parla amb els teus amics de veritat i amb la teva família sobre com et sents amb el cos, ells t'ajudaran a sentir-te bé. Molts petons!!