Amistat
Hola!
Porto com desde que he començat 2nESO una de les meves amigues esta rara amb mi perque cada dia canvia d'humor i ja ens em enfadat moltisimes vegades i hem acabat arreglan-ho pero de seguida tornem a enfadar-nos i jo ja estic cansada i el meu dubte es que puc fer per evitar que no pagui tot lo que li passa amb mi i per molt que li digui les coses clares no canvia o no fa l'esforç de canviar, i aixó m'amuina.
Gracies :)
InterPersonal

Hola Alba! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Et díria que parlis amb ella directament, tal com ho expresses en la teva consulta. Més que anar arreglant problemes quan aparèixen, parleu-ne de manera general de què està passant, de perquè us debeu estar enganxant tan sovint. Digua-li com et sents per tota aquesta situació i a l'hora demana-li com està, si les coses li van bé o li preocupa alguna cosa. Potser està passant per un mal moment! Que canvï o no depèn d'ella mateixa. Un només canvia si ell/a s'ho proposa. A vegades no és gens fàcil canviar i això ho hem de respectar, tothom necessita el seu temps. Mireu d'averiguar com cadascuna contribuiu en aquestes discussions, perquè tots tenim part de responsabilitat quan hi ha malentesos. Un cop cada una hagi assumit la seva part, serà més fàcil canviar aquesta part d'un mateix, que voler que canvï l'altre. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga