grassa^?
Hola tinc 13 anys, peso uns 46 kg i medeixo 1'53 aprox, no estic gorda, pero vull estar mes prima, tinc el cul respingó, cap en fora, i tinc molt de complexe.
No paro de picar entre hores. AJUDA!
Sara Bujalance

Hola Andrea5575! No t'has d'amoïnar perquè el teu pes està molt bé, NO necessites aprimar res!! I un cul respingó acostuma a agradar molt, segur que a moltes noies els hi agradaria un cul com el teu. I, molt important, recorda que estàs creixent i el teu cos s'està desenvolupant, dóna-li temps per a que prengui la forma definitiva, tingues paciència. El que has de fer mentrestant per assegurar-te un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat i fer esport habitualment. Per evitar el picoteo entre hores, fes 5 àpats al dia (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: mig matí i mitja tarda). Els complementaris poden ser una peça de fruita, per exemple. Amb els 5 àpats el cos no necessitarà picar. Molts petons!!