no se que fer am la meva vida u.u
Hola, la veritat es que no se que fer amb la meva vida, l'any passat vaig passar per diversos problemes... relacionats amb l'alimentacio i tambe depresio ansietat... i coses per l'estil, va arribar un moment que em tallava fins que els meus pares es van donar compte i em van portar al psicoleg i al psiquiatra, i quan ja pensava que ho estava superant els meus pares es separen, i ara no es que estigui molt be animicament... nose que fer i de vegades quan em rallo penso en suicidarme i coses aixi, tinc un problema... ja no se que fer...
InterPersonal

Hola teje98! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc qeu estiguis passant epr una mala època amb això de la separació dels teus apres. Semrpe és un cop dur!
Segur que amb el psicòleg vas aprendre molts recursos que podries intentar practicar ara per estar més distreta i animar-te.
De totes maneres, poter et pots plantejar tornar a anar a teràpia per acabar de fer net. Dóna't un temps per a recuperar-te i mirar com vas. Encaixar aquesta ruptura no és fàcil, necessita temps per anar comrpenent les coses. Pots intentar doncs d'anar-te donant aquest espai per acceptar-ho. Intenta escriure el que sents aprla amb amigues i amb els teus pares de com estas i com estan, fés plans i coses per distreure't, fes exercicfi etc.
Pots aprendre molt d'aquesta situació però necessites tenir paciència amb tu amteixa i amb els teves emocions. I un cop de ma`de tan en tan per parlar-ne i animar-te.
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat