La confiança
Resulta que porto un mes amb el meu novio, i ell ha sufrit molt amb les noies perque moltes li han acabat posant les banyes, m'agradaria que ell fes el pas de poder confiar amb mi, perque jo no li fallare, m'agradaria que em posesiu algunes idees per fer-li i divertirnos i aixi tambe guanyar confiansa, m'enacntaria que el respongeu! un peto!
InterPersonal

Hola abepe! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
És un gest mol bonic que tinguis la intenció de donar aquest copd e mà a la teva parella. També et dic que al confiança l'haurà d'anar recueprant ell a poc a poc, eprò és cert que tu li pots ajudar. Idees:
- feu plans junts i planifiqueu alguens coses per divertir-vos.
- cuideu també el vostre espai eprsonal i amb la vostra pròpia gent, hobbies i descans pròpi.
- quan surgeixi algun amlentès parleu-ne, però primer escoltant a l'altre. Per saber com ho ha interpretat .
- sigueu carinyosos i mostreu afecte.
- Accepteu que totes les relacions tenen discussions i que é important aprlar-ne sense pensar que tot ja va malament.
- disfruteu d'estar junts!
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat