URGENT! PER AQUETS CAP DE SETMANA!
Hola! A veure ja fa unes quantes setmanes, quasi un mes, vaig fer una consulta aqui sobre les arrecades que es fan dalt de l'orella!
i la veritat es que es molt urgent perquè aquest cap de setmana amb els amigues deiem de fer-nos una arracada, i jo em faria aquesta.
Sé que potser vaig fer la consulta a la categoria incorrecte, però no sabia on posar-la,! necessiteria, siusplau, que contestessiu la pregunta aquesta setmana!!! es moolt urgeent!! aquest cap de setmana potser me la faig i necessito estar segura del que fare! siusplau contesteu la consulta!!
em sembla que la vaig titula arrecades!
Moltissimes gràcies!
InterPersonal

Hoal! Sóc l'Eli Aulet. psicòlgoa d'Interpersonal. Em sap greu que a vegades no podem respondre al moment i tan ràpid com ens agradaria. Nose si ja te l'has fet. La veritat és que jo et diría que està bé crear el nostre estil i si ens ve de gust provar coses noves fer-les. Lo important és tenir la informació més adequada possible per decidir els avantatges i inconvenients.
No se quina era la teva consulta si era sobre salut o sobre com comentar-ho als apres. Espero que ahgi anat bé. Joe t diría que si e´s per salut demanis a la botiga que t'assessorin. Ells són els professionals en aquest tema. Si és epr dir-ho als pares, explica que per tu és important marcar aquest estil i els informes dels temes de salut que t'han dit a la botiga.
una abraçada! Sort i gaudeix de l'arracada i el new llok!
Eli Aulet www.interpersonal.cat