m'agrada un noi de 18 anys..
Hola, m'agrada moltissim un noi que te 18 anys i ara en fara 19. Jo tinc 15 anys, un dia el vaig comensar a parlar per el whatsapp i tal,fins que ens vam fer molt amics i em va agafar molta confiança i em va esplicar tots els seus problemes, fins que un dia vam quedar i sem va llençar, i tot va ser molt bonic, pero ell em va dir que de moment no volia res serio per por i per l'experiencia, pero em va dir que volia que seguis tot igual. Jo ara estic molt ratllada perquè per whatsapp no m'ha parlat més (excepte una vegada que el vaig parlar jo)( fa una setmana de aixo) i ell no es un noi de fer mal a las noies, mai ha fet mal a cap noia,es mol fidel i madur i es super bon tio. Se que no fa molt que hem quedat pero esque parlabem cada dia, i no ho entenc la veritat, perquè m'ha pillat massa confiança i m'ha esplicat masses coses per només haber volgut un lio, m'estic menjant molt el coco i nose que fer,necessito opinio. ajude'm!!!!!!! :(
InterPersonal

Hola ClaraSP! sÓC L'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que t'hagis sentit decepcionada, o confusa. Sembla que hi va haver molt bon feeling entre vosaltres. Això també és important.
Com et va dir ell pot ser que estigui passant una època complicada pel tema relacions i per això marca espai i temps entre vosaltres.
Intenta centrar-te en els teves coses, per no estar tan pendent d'ell. Això t'ajudarà i ajudarà a que les coses es posin a lloc i es relaxin. Així tu també podràs veure si t'agrada de veritat aquest noi. Si realment vols estar amb ell ara que ell està així, si et convé, etc.
Fes una llista de pros i contres respecte el tema de que t'agradi en aquesta situació. Això et pot ajduar a veure els coses objectivament!
Confia en aquest espai que teniu ara i intenta aprendre i distreure't amb els teves coses. Serà molt profitós! Confia-hi!
Endavant!