Amor, ajudem siusplau
Fa dos anys vaig coneixer un noi i parlavem i vam acabar sortint, la nostre relacio no ha anat mai be del tot, sempre em tingut algun enfad i ho hem anat deixant algun temps, ens segim estiman pero ara ell sa anat de vacanses i normalment quan esta aqui ja es dificil portat la nostre relacio, que no es una relacio es una cosa extranya, el tema es que se n'ha anat dos mesos de vacanses i desde que ha marxat tot es diferent i ara ens em deixat de parlar perque sempre havia d'anar jo obrint-lo i jo ja m'he cansat d'anar darere seu i estic esperan a que m'obri, pero no ho ha, ho hauria de fer jo? O m'ho he de pendre com que ja m'ha olvidat i no vol saber re de mi? Ajudam siusplau.
Gracies.
InterPersonal

Hola Aries! Sóc l'Eli Auelt. psicòlgoa d'Interpersonal. Si, les relacions a vegades porten altibaixos que ens fan estar una mica massa pendents. Tote les relacions tenen alguns punts més complicats que altres. Si ara sembla que necessiteu aquest espai respecta'l. I aprofita tu per aprendre com portar-ho, estan un temps sola, amb les teves amigues i amics i amb tu amteixa, t'anirà molt bé també per reflexionar sobre què falla, si convé o no, etc..
no és tan negatiu deixar que els coses respirin! Accepta i deixa que passin coses, més que esperar que et parli. Confia en tu mateixa i en el que pots aprendre!
una abraçada
Eli Auelt www.interpersonal.cat