m'enganyen
hola!
nesecito ajuda! molts nois van darrere meu, i alguns són fins hi tot molt més gran que jo com 16 o 17 anys pero nose si es perque tinc bon cos i tal. algunes nenes em diuen qe res per el cos que tinc perque sincerament jo em veig com un feto igualment que em digui guapa. jo vull que m'estimin com a personalitat i fisicament. no nomes per cul i tetes. com ho faig per saber si nomès es un engany de cul o realment em troben guapa??
contesteu siusplau!
moltes gràcies! :)
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Si et troben guapa serà veritat! Si que t'entenc quan dius que molts es fixen en aquestes aprts del cos perquè són les mes sensuals d'una noiaperò també estic d'acord en que vulguis ressaltar altres aspectes teus: les teves habilitats socials els teus gustor els teus interessos la teva amabilitat la teva diversió etc....Es tracta de que tu decideixis què vols destacar també i viure i mostrar també aquests aspectes de tu mateixa.
Fes amics, disfruta de els estoens que passeu junts parlant de coses diferents ( no només de físics), fes activiats noves i cultiv diferents interessos, etc. Així et convertiràs en una persona intererssant en diferents sentits!
Sort!
Eli Aulet www.interpersonal.cat