em vull aprimar
hola! mira em vull aprimar. i pmedeixo 1,75 cm i peso 58. i tinc 14 anys. quin es el meu pes ideal?
TOTOM diu que estic molt prima i estic mool bona, pero no em sento be i nesecito aprimar les cuixes. d epaxa estic be pero tinc unes cuiex super graasses....que he de fer?
moltes gràcies!
Sara Bujalance

Hola Holis! El que has de fer és fer-te cas del que et diuen perquè el teu pes és baix, estàs prima! Així que NO necessites aprimar, si ho fessis podries tenir molts problemes de salut i acabar a l'hospital. Per una altra banda, el pes "ideal" com a tal no existeix perquè el pes depèn de moltes coses: genètica, estat de salut, estil de vida... i és diferent en cada persona. Per saber quin pes et convé més, visita al teu metge, i en el teu cas ja veurà com et diu que estàs prima i que és molt important que mengis bé per tal de tenir una bona salut. Molts petons!!