Amiga pesada
Fa dos setmanes que vaig a un casal d'estiu amb dos amigues més; i vaig conèixer una noia que al principi semblava simpàtica però a mesura que passaven els dies no parava d'estar enganxada a mi. Em vaig començar a cansa d'ella al 3r dia. Era insuportable, tot el dia enganxada a mi, parlant amb mi... Fa una setmana que intento no fer-li gaire cas i anar amb unes altres noies que he conegut però es que no para d'estar amb mi! Es súper pesada, no para de repetir el que jo dic( com si fos un lloro), no calla ni sota l'aigua i sempre esta amb mi i ja n'estic cansada d'ella. A més, no sóc l'única amiga que té. Necesito ajuda, aquesta quinzena també s'ha apuntat al casal i no vull que passi el mateix que a l'altra quinzena.
Si us plau, necesito un cop de mà.
Gràcies per crear aquest consultori
InterPersonal

Hola Anna! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interperosnal.Ara ja deu haver acabat el casal, però per altres ocasions: Pots trobar al manera de marcar alguns límits per no estar tanta estona així. Centra't també en les altres amigues i digua-li de manera calmada i somrient que vas a fer alguna altra cosa, qeu vas a algun altre lloc, etc.
No deixis de fer el que a tu et ve de gust. Potser al primer moment li sap greu però llavors ja s'anirà adaptant a la situació. No cal que sigui o ella o no, pot ser ella i les altres. Centra't molt en les altres també i així estaràs més relaxada.
una abraçada
ELi AUlet www.interperosnal.cat