pes ideal
Hola tinc vora de 16 anys i la familia diu que m'he tindria que aprrimar una mica, pero no se que fer potse si q tenen rao, pero jo me veig be, peso 70 i faig 1,75m, llavors quin fore el meu pes ideal?
Gracies
Sara Bujalance

Hola! Doncs la veritat és que el teu pes està bé, així que no necessites aprimar, ja estàs en un pes bo per a tu. Parla amb la teva família perquè segurament es tracta d'un malentès. Segurament no volen dir que et sobri pes (perquè no te'n sobra), sinó que deuen estar preocupats perquè volen que mengis bé: de tot, variat, equilibrat. Parla amb ells per desfer el malentès i si resulta que realment creuen que et sobra pes, aleshores que et portin al metge per veure què diu ell/a, que és l'expert en el cos. A més, si realment et sobrés pes, qui ha de dir quant i com perdre'l ha de ser el metge, l'expert en salut. Molts petons!!