AMOR O OBSESIÓ?
Hola, el meu problema es que ya deu fer uns sis mesos una nena de la meva classe em va enviar per error la foto d'un noi, i a mi em va ENAMORAR, pero aquest nen es un any mes gran que jo i no va al meu insti, sino que va al del costat, i crec que tinc una obsesio amb ell perque jo cada dia passu per davant de casa seva no paru de mirar el seu instagram, vull imitar lu k ell fa em vag comparar el mateix mòbil que ell... Pero ell no em coneix pero yo tinc el seu whats i algun dia parlem per whats pero em fa molt corte i quan em contesta em posu buf tope nerviosa, que faig, li continuo prlant per whats? li dic que sento alguna cosa per ell? que vull quedar amb ell? que faig?
Gracies!
InterPersonal

Hola ! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs el que dius són coses que fa un quan està enamorat. El consell però és que intentis també posar atenció en altres aspectes d ela teva vida si veus que el tens massa al cap. Centra't en altres coses i veuràs com et sents més tranquil.la i no tan pendent d'ell.
Segueix parlant amb ell de tan en tan i vés veient com van les coses. Així aniràs veient què has de fer. Si et ve de gust li dius el que vulguis, sense por però tenint en compte que hauràs d'assumir les conseqüències. Si vas fent mica a mica ho veuràs clar.
una abraçada
ELi AUlet www.interpersonal.cat