Una mica gras
Jo faig natació 2 cops a la setmana, però no es la natació fluixa, es una natació forta en la que ens ho fan donar tot fins que ja no podem més. També intento menjar bé. Però estic una mica gras. La meva mestre de natació diu que si rebaixo una mica a sota tinc unsmúsculs d'aquests que enamoren. Però no aconsegueixo aguantar molt quan vaig a correr i aquest es el meu punt dèbil. Els pares em diuen que quan faci el canvi rebaixaré tot el que necessito, però no n'estic segur. Potser es que la meva dieta no es prou estricte? O potser es que no faig prou esport? Ho necesito resoldre, encara que només tinc 11 anys.
Sara Bujalance

Hola!! No t'has de preocupar de res perquè encara ets jovenet. El que has de tenir és paciència, ja veuràs com a mida que vagin passant els anys i el teu cos vagi madurant, aniràs fent "l'estirón" i el teu cos es posarà més fort, veient-se més el músculs. Ara el teu cos encara és tendre com el de un nen petit. Tingues paciència, fes esport com ja en fas, i menja de forma saludable. D'aquesta manera tindràs un bon cos i salut de gran. I recorda que menjar saludable no vol dir fer una dieta estricta, sinó que vol dir menjar de tot, disfrutant del menjar i sense "prohibir-se" res, ja que hem de menjar de tot, l'únic és que hi ha aliments que hem de menjar cada dia, com la fruita, i aliments que hem de menjar de tant en tant, com els dolços. Molts petons!!