Pes correcte?
Hola
Tinc un dubte. Des de sempre he set un noi prim. Peso 57 - 58 quilograms (depèn de la temporada) i faig 1,69 - 1,70 metres mes o menys. M'agradaria saber si el meu pes és el correcte o peso massa poc, ja que companys meus, de la mateixa edat, pesen 60 quilos o més. També m'agradaria que hem donessin alguns consells d'alimentació per seguir una dieta equilibrada.
Moltes Gràcies.
Sara Bujalance

Hola momo98! El teu pes és una mica baixet, però no t'amoïnis per això, el que sí és realment important és que mengis bé, et trobis bé i vagis creixent de la forma esperada. Pensa que hi ha persones que són prims de forma genètica i això fa que els costi guanyar pes. I, de totes maneres, espera a que passi els anys, a mida que el teu cos vagi madurant s'anirà fent més fort i més masculí. El que has de fer per assegurar-te una bona alimentació és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), repartit en 5 àpats diaris (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda), i fer esport habitualment. En aquesta pàgina pots trobar més informació concreta sobre alimentació saludable:
Molts petons!!