estic grassa
Hola, medeixo 165cm i peso 61kg. He probat de tot per aprimar pero el meu cos no canvia. I aixo em crea una gran frustració perque les meves amigues mengen i mengen sense parar i estan super primes. I jo al costat de elles soc la amiga gorda que quan anem por ahi i totes es demanen unes patates o una brioixeria no menja. I nose, em sento desplaçada. Haure de estar tota la meva vida vigilant el menjar? Aixi no es pot ser feliç de cap manera. He probat de vomitar pero no tinc el valor suficient. La meva autoestima baixa a mesura que passen els dies. I are ve piscina amb els amics i no se quina excusa inventarme per no anar-hi...
Sara Bujalance

Hola Noelia07! Clar que no has d'estar tota la vida vigilant el menjar! Si surts amb les amigues, pots menjar el que vulguis, sigui quin sigui el teu cos! Totes les persones tenim dret a ser felices, respectades i estimades tinguem el físic que tinguem! No permetis que la preocupació pel pes et robi la vida, la teva vida és teva i punto. I ni se't passi pel cap vomitar, això et pot portar a l'hospital perquè és MOLT perillós! El que has de fer per sentir-te bé no és vigilar el menjar, sinó que el que has de fer és millorar la forma en com et valores i la teva autoestima. Per millorar la teva autoestima, acceptat tal i com ets, creu-te digne de tot el respecte i l'amor del món, rodejat de gent que et faci sentir bé i parla amb els pares i amics de debò sobre com et sents, ells t'ajudaran a sentir-te estimada i bé. Molts petons!!