si o no?
el meu problema es que no se que em passa... Donç buenodesde fa uns 3 anys fins aquest any sempre m'han dit gorda i tal... bueno jo el que volia dir es quenose jo no emveig bé... crec que si, que un pel grassa si que estic, em noto els michelins, i encanvi las mevesamigues em diuen que no, que estic perfecte, i la meva familia vol que engordi perque pensen que estic massa prima, nose jo em veig be de cap a pits, quan arribo a la pantxa i despres las cuixes... esque no puc... no em veig extremada ment gorda, pero tampoc com las meves amigues. Així que estic feta un lio ja que intento aprimar
pero estic totel dia pican per casa... total nose si soc anorexica si no, no se queem passa...
PD: medeixo 1'60m ipeso 50kg o por allí (ahhh i perdo per las faltes)
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està molt bé, així que treu-te del cap això d'aprimar perquè no et fa CAP falta!! Si aprimessis estaries posant molt en risc la teva salut, així que d'aprimar res, estàs molt bé com estàs!! No et comparis amb ningú, cada cos és diferent, i el ritme de creixement de cada adolescent també. I, sobretot, no facis cas de la gent que et digui gorda, o no hi veuen bé o només t'ho diuen perquè saben que et fa mal, tot i no ser veritat. Escoltat a tu mateixa, als teus pares i als teus amics de veritat, a la resta ni te'ls miris. Pensa que els teus pares, que t'estimem moltíssim i que volen el millor per a tu, no et dirien mentides, si et diuen que estàs prima, és que ho estàs. Parla amb ells sobre com et sents amb el cos, t'ajudaran a sentir-te millor, a sentir-te segura i a evitar que aquesta preocupació pel pes es pugui convertir en un problema gros. Molts petons!!