Necessito que respongueu aviat, no estaria demanant consell aquí si no ho necessités desesperadament!!!
Vaig estar sortint tres anys amb un noi que no em convenia, em manipulava com volia, i ara estic passant pel procés de ruptura completament sola, perque no tinc amics, acabo d'acabar l'ESO i els he perdut tots aquest curs. També he de dir que a vegades sòc massa exigent, o no intento fer amics, però no sé no em surt anar obrint per face o whats a tothom i semblar una desesperada. A més tinc la mala sort que no m'agrada per res estar amb gent de la meva edat, perque la majoria només saben parlar de sexe o dels seus rotllos o novios, així que m'agrada tractar amb gent un pèl més gran i madura, el problema és que tinc por perque ja m'ha passat que aquests em vegin com una nena i passin de mi, o vagin massa a la seva. Tinc el consol de que ara quan començi batxillerat podré trobar a gent nova, amb gustos i aficions semblants, pero m'aterra la idea de pensar que no trobaré a ningú, o el simple fet de passar aquest estiu sola... Per culpa de la meva anterior relació ara estic plena de complexes, i això també pesa en el meu dia a dia. Normalment he sabut aguantar-ho tot i afrontar les coses però això se m'està fent impossible de soportar... Ajudeu-me...
InterPersonal

Hola Gina17! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs em parles de moltes estratègies i energia que tens per anar construint la teva nova vida. És molt positiu tot el que has après d'aquesta ruptura i el que estàs aprenent. Evidentment que és dur passar per una ruptura, eprò en el teu cas hi veig una oportunitat molt gran! una oportunitat per obrir-te anoves experièncie si nova gent.
Entenc que algun dia és més difícil que altres. Així és la vida...i d'aquests dies també podem aprendre molt. Però et sento en bon camí: com dius el batxillerat t'ajudarà, si tens la ment oberta aconseguiràs nova gent i noves idees epr sentir-te satisfeta de la teva vida. Pensa ne le que t'agradaria fer i busca-ho: una nova activitat, aprendre coses noves, fer plans nous, etc...
Tot no arriba d'un dia per altra, però tingues apciència i confia!
una abraçada
Eli AUlet www.interpersonal.cat