EMS--amiga-preocupada
hola, tinc una amiga que ara casi no menja, als seus pares els hi diu que li fa mal la panxa i no menja tan o no menja, i quan menja se posa los dits i bomita. No se que fer, pero estic preocupada...i diu qe esta gorda, que faig?
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la preocupació que tens respecte la teva amiga, es nota que t'importa molt. Pel que dius és possible que la teva amiga estigui patint un trastorn de la conducta alimentària. Aquests trastorns poden ser molt greus i fer patir molt a la persona. Per això és molt important que rebi ajuda. La única manera d'aconseguir que rebi l'ajuda que necessita és explicar als seus pares el què li està passant. El millor que pots fer és parlar amb la teva amiga i animar-la a que ella mateixa els hi expliqui. I si veus que no ho fa perquè li costa, aleshores serà necessari que ho facis tu directament. Al principi és possible que la teva amiga s'enfadi amb tu, però al cap d'un temps ho entendrà i t'ho agrairà. Molts petons!!