Què em passa?
Fa dos anys, més o menys, vaig començar a sentir-me malament en mi mateixa, em notava gorda. Les meves amigues em deien que no, però jo no deixava de pensar el mateix de mi. Vaig començar de menjar i provocar-me els vòmits. Ho vaig superar. L'any passat em va passar el mateix, ho vaig tornar a superar. Però aquest any em sento molt més malament. Em pensava que estava superat, però res de res. Ploro quasi cada dia perquè em sento fatal. Em provoco vòmits, deixo de menjar, torno a ser estranya. No sé ben bé el què és això. Tinc por del que pugui passar. Amb un mes m'he aprimat moltíssim, tothom m'ho diu. La meva mida és de 1,70 metres, aproximadament, i peso 48. Si us plau, si em podeu ajudar em faríeu un favor molt gran. Gràcies de tot cor.
Petons!
Sara Bujalance

Hola Tatiana! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació, imagino que ho estàs passant realment malament. Per tot el que dius és possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària. Quan algú pateix un trastorn d'aquest tipus se sent molt malament amb si mateix/a, s'obsessiona amb el menjar i el pes i tota la seva vida en general es veu perjudicada. A mida que va passant el temps, la malaltia va empitjorant. Entenc com et deus sentir, i la única manera d'aconseguir trobar-te bé i recuperar la teva vida és demanar ajudar als teus pares per a que et portin al metge. Sé que pot ser difícil fer-ho, però és imprescindible que parlis amb els teus pares. Com abans hi parlis, molt millor. Si necessites parlar, truca'ns a Fundació Imatge i Autoestima. Molts ànims i molts petons!!