¿Estic massa gras?
Hola, em dic Alberto, tinc 12 anys y estic una mica gras (crec)perque molta gent quan es fica'n amb mi es fican amb el tema de que sóc gras i això.. I em molesta molt perque no ligo res per ser gras. Peso 55 quilos i medeixo entre 1'51 i 1'59. Em dona molta vergonya anar a la platxa i MAI vaig amb els meus amics per això. Vull saber si quan tingui 20 anys em posare bé, osigui si el meu cos es desenvoluparà i tot allò. També si quin pes seria l'ideal. Moltes gracies.
Sara Bujalance

Hola Alberto! Ni de conya està gras, el teu pes està bé!! No necessites aprimar res! Si aprimes posaràs molt en risc la teva salut, i més tenint en compte que estàs en edat de créixer!! Passa d'aquests nois que et diuen gras perquè diuen una mentida. T'ho diuen perquè saben que et molesta i et fa mal, tot i saber que no és veritat. Així que treu-te la vergonya d'anar a la platja. A més, totes les persones tenim dret a gaudir, a ser feliços, a ser estimats i repectats tinguem el físic que tinguem. No permetis que la teva autoestima depengui d'aquests antipàtics que es fiquen amb tu. Pensa que aquesta gent que fa això ho fa perquè, en realitat, tenen baixa autoestima i el que volen, inconscientment, és que l'autoestima dels altres també sigui baixa, així que no permetis que la baixa autoestima dels altres afecti a la teva. Parla amb els teus pares sobre com et sents i sobre les comentaris que et fan a l'escola, ells t'ajudaran a sentir-te bé. Molts petons!!