L'amor. Malson o somni?
Bones! desde fa poc estic enamorada d'un nen q vaig conèxier a uns campaments. Ell i jo ens feiem petites bromes de tant en tant quan ens veiem, (algunes eren "guarres") i a vegades alguna mirada... Un dia vam fer vibac (dormir a fora) i estavem a prop,,, de tant en tant el mirava com dormia i ell tmb em mirava de tant en tant (avegades feia brometes ja q estava amb amics seus). Estic enamorada d'ell i nose qè fer... El vaig agregar a facebook x poder parlar-hi, però tampoc vull semblar una desesperada, i he pensat d'esperar alguns dies i aveure si trobo el moment x parlar ... El q tampoc vull q em passi es q si parlem, ell sospiti massa de mi, i q lavors començem a parlar i aixo,,, i uns dels quants errors q ma passat molts cops x facebook han sigut q parles molt, (finalments li cabes parlant amb carinyo) amb un nen a facebok q no veus mai, i un cop qedes et mors de vergonya i ho deixes estar (no vull ensopergar amb la mateixa pedra)... Nose q fer. El nen es del poble del costat, de manera q x qedar no hi tenim problema.
Per altre banda, estic confosa perq el seu cosi (tmb hi era als campaments) era un nen q feia com un any sencer q magradava (ja hi ha una historia mes) i se q encara sento algu x ell per molt q magradi l'altre...
En resum, m'agradaria aclarar el cervell x el q haig de fer. Si deixar estar els dos, si anar amb el q realment em mola, si putser el q em passa realment es desesperacio...
Son varis temes junts i fets un embolic...
Em farieu un gran favor si em podéssiu ajudar!!!!! Moltes mercès!:)
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal. Doncs la decisió d'anar explicant a poc a poc al facebook, la trobo molt acertada. Així aniràs coneixent a l'altre a poc apoc i veuràs com reacciona. Serà una bona manera perquè puguis anar veient com van les coses i et sortiràn les respostes.
Per aclarar-te necessites que passin coses. No cal que ho sàpigues tot d'un dia per altra. Vés fent el que tu creguis i et vingui de gust ( estigues amb tu, apssa-t'ho bé amb les amigues, parlar amb aquests nois, etc). Si estàs centrada en el que tu vols, veuràs com van passant coses que t'ajuden a solucionar. Des de la calma les respostes van arribant i ens aclarem.
No et desesperaràs si deixes que passin coses i no etpressiones per prendre una decisió ja.
una abraçada
Eli AUlet www.interpersonal.cat