uregnt sius plau
Hola, soc una noia de 15 anys, que faig 1,55 i peso 65Kg moltes noies per no dir totes estan "PERFECTES!!!!" i emb sento molt malament amb mi mateixa, moltes amigues diuen que yo estic be pero yo se que ho diuen per cumpli que puc fer???
Sara Bujalance

Hola qwerty! Primer de tot, ningú és perfecte, ni les altres noies ni ningú, perquè no hem nascut per ser perfectes, hem nascut per únics! L'única cosa que has de fer per mirar de mantenir un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. A part d'això no cal que facis res més. Però el més important de tot: NO et comparis amb ningú! cada persona és diferent i irrepetible, i en això està la gràcia, en ser especials i diferents en lloc de ser cromos repetits. És molt important que et valoris positivament, t'acceptis tal i com ets i et donis permís per equivocar-te com tothom, ja que aquestes són les autèntiques claus per sentir-se bé amb un mateix. Molts petons!!