I si ho faig malament?
Vaig coneixer a un noi en una festa pero es va liar em una amiga meva,aunque ell es volia algo em mi, el dia seguent em va obrir per wats i m'ho va explicar, portem una setmana parlan i ja em diu que m'estima i que em vol veure. Vaig demanar-li si l'hi agradava anar al cine i em va dir que si, llavors l'hi vaig preguntar si volia anar em mi, va riure i em va dir quina indirecta eh, pero no amb va contestar... no vol anar ami?
També vaig parlar em ell que no volia lios, volia una relació, que si ens liem el primer dia que ens veiem no ell no sentiria res, i es va enfadar perque diu que si que m'estima i que sent coses per mi.
I per ultim un dia, em va dir que si li pasava fotos li pasaria, li vaig pasar i ell no m'hen va pasar cap, perque deia que no en tenia...
Vol un lio i res mes? M'estima? Ajudam sisplau
pd: Sorry per les faltes!
InterPersonal

Hola Mònica! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc la teva confusió. No teniu molta relaicó encara amb aquest noi pel que llegeixo i és natural que no tinguis suficient informació.
No se si vol un lio i res més...ara que no us coneixeu també podria ser que vulgui això i proiu. SI tu no estàs segura del qeu vols no facis cap pas. Si t'estima de veritat ho entendrà i respectarà el temps que tu necessitis.
En una relació és important compartir, com lo de les fotos, però sempre des de la confiança i sabent que la confiança s'ha d'anar alimentant dia a dia durtant un temps força llarg.
Si t'estima ho sabra`s, et sentiràs cuidada i que pensa en tu.
Dóna't temps i veuràs com van les coses. Deixa que passin coses abans de fer cap pas i aniràs veient què toca a cada moment. Ara potser és massa d'hora per treure conclusions . Vés fent i veuràs amb què pots confiar.
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat