quefaig?
Nesecito estar lliure, i esque els meus pares es preocupen molt per mi. estan tot el dia asobre meu i l'altre dia vaig anar a una festa molt important i ells van venir amb mi. ho vaig passar fatal i a sobre el nen que em mola em va veure. i des de que em va veure amb els meus pares ja no em parla i no em diu res. passa demi. que he de fer? vull estar lliure. i vull que el nen aquest almenys em parli.
InterPersonal

Holis! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal. Entenc com et sents. En aquesta situació et dic dues coses. Per una part, que entenc les teves ganes d'estar lliure, però lensa també els avantatges que té poder comptar amb que els teus pares encara poden prendre algunes decisisons per tu i que encara pots no haver-te de responsabilitzar de tot tu sola. Per altra part, et recomano que parlis amb els teus pares de bones maneres i amb calma. Explica'l-s'hi que t'agradaria tenir una mica més de marge en alguns temes, com a l'anar a aquella festa. Digua'l-s'hi que si podeu negociar situacions per sortir sola amb els amics ( amb hora pactada i lloc).
Digua's als teus pares què necessites ara que ja t'has fet més gran i que t'agradaria escoltar la seva opinió però que també pensin en la teva. I així entre tots negocieu el que sigui just per tots.
Endavant
ELi AUlet www.interpersonal.cat