que fer?
Hola, es veu que a l'ask del meu novio li envien coses deixant-me a mi com una asquerositat (tinc ovaris poliquistics i clar..) es veu que li diuen coses com per exemle: com pots sortir en una tan gorda, que té tan de pèl etc. El meu novio m'accepta tal i com sóc i jo simplement sudo de la gent així, tinc els meus amics i estic molt feliç. El problema és que desde que li envien coses així el meu novio esta molt deprimit, ell hem diu que es per els exàmens i problemes per casa, però jo crec que aquest tema també li afecta una mica. Tinc por de que m'arribi a deixar per això, i ara m'ha dit que li dona una mica de temps. Les amigues hem diuen que no hem preocupi però tinc una mica de por.
Gràcies per llegir-ho.
InterPersonal

Hola oshii! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació és important que respectis el seu espai. Ell t'ha dit el que li preocupa i si confies en ell, has de respectar el seu espai. De totes maneres, ja que tu també tens el dret d'estar tranquil.la, li pots expressar que tens aquesta por de que la seva decisió sigui deguda als comentaris de l'ask. Espera la seva resposta i intenteu soluconar-ho junts si es pot, expressant-li molt bé com et sents i com us podeu ajudar. Si ell et segueix demanant espai i et repeteix que està preocupat per els altres temes que ja t'ha dit, aquí només et queda acceptar la situació per molt dura que sigui. Ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga.