AMOR A DISTANCIAA
L'altre dia unes amigues es van quedar a dormir a casa meva y ens vem ficar en una pagina web y vem coneixer uns nois que ens van agradar molt, el problema es que son d'argentina, hem fet caries videotrucades, ara mateix un d'ells es el meu novio, portem casi una setmana i l'estimo moltiisim y ell a mi, te 17 anys y yo 14 pero el nostre amor es molt fort i ell diu que fara el posible per venir l'any que be a españa a veure'm, pero que no sap si aconseguira els diners.. yo si que les podría conseguir pero no em deixarien amar sola, ene estimen moltisim y es el unid noi del que m'he enamorar. Que podría fer?
Elena Crespi

Carla, com estàs?
Gràcies per confiar en nosaltres amb un tema tan delicat.
L'amor pot arribar a ser molt fort, moltíssim. I ara deus sentir un pilot de coses ben boniques i emocionants per aquest noi.
De totes maneres, ves amb molt de compte. No podem barrejar diners i amor.
Si ell l'any que ve vol intentar venir, que ho intenti. Però és molt important que no barregis els diners amb tot això.
Com molt bé dius tu no hi podries anar sola, evidentment, i no ho hauries de fer encara que poguessis.
No sé si a casa teva saben que estàs sortint amb aquest noi però seria molt bo que els hi diguessis. Com molt bé saps, encara que l'hagis vist per videotrucada, per internet passen moltes coses bones i moltes de no tant bones, per tant, has de ser molt curosa i fer tot el que sigui possible per evitar que hi hagi quelcom que no vagi bé.
Per això és molt important que puguis confiar en els teus pares i els hi expliquis que aquest noi existeix. Millor fer tot el possible perquè tot vagi bé des del començament, oi?
Un consell molt important:
Ves coneixent aquest noi durant aquest any, si vols, però tingues en compte que has de vigiliar quines imatges li envies i quines converses teniu, a mesura que passi aquest any, us anireu coneguent millor i si ell l'any vinent pot venir, és quelcom que els teus pares han de saber per a recolzar-te.
T'envio una abraçada ben forta!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres