ansietat?
Necessito saber que em passa. Fa temps que m'agradaria perdre uns 2 quilos. M'agrada molt menjar i disfruto quan ho faig, però també sóc molt tossuda i quan se'm posa algo al cap no paro fins que ho aconsegueixo. He intentat perdre pes varies vegades (sempre vigilant molt la salut, sense passar gana ni res per l'estil), pero quan començo a perdre pes, 1 setmana despres de començar la dieta aprox. m'entra com un atac d'ansietat i no puc parar de menjar. M'agradaria saber si em podrieu ajudar.
Gràcies
Sara Bujalance

Hola! Aquest atac d'ansietat que t'entra és perquè has estat fent dieta per perdre pes. Com més t'obsessionis en perdre pes i més "dieta" facis, més probabilitat de que t'agafi un atac d'ansietat pel menjar. Com que t'has estat controlant aliments, el cos es rebel·la i te'ls fa menjar " a la força". Així que si vols mantenir un bon pes el millor que pots fer és menjar bé: de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària) i sense passar gana ni "prohibir-te" res. Com més gana passis, o més et "prohibeixis" aliments, més atacs tindràs. Si veus que continues tenint aquests atacs, serà necessari que parlis amb el teu metge de cara a que t'ajudi. També ens pots trucar a Fundació Imatge i Autoestima: 93 454 91 09. Molts petons!!