El meu cos
Hola!! Estic molt preocupada pel meu pes i el meu cos en general. Tinc 14 anys i medeixo 1,70. Peso 59-60 kg i veig que tinc les cuixes bastant amples i molta celulitis. Les meves amigues em diuen que estic molt prima ja que casi no tinc "tetes" i segons elles semblo una "taula de planxar" però la meva tia, que sempre es posa a la meva vida, em diu que faig molt de cul. La última que parla és la meva mare i em diu que estic bé però que no hauria de menjar tanta xocolata. L'any passat vaig perdre nou quilos en una setmana perquè no menjava. Tinc algun problema?? El meu pes és bo?? Ajuda siusplau.
Moltes gràcies!
Adeu!!
Pd: No tardeu gaire en respondre.
Sara Bujalance

Hola Nuria14! El teu pes està molt bé, així que no t'has d'amoïnar de res! De fet, si aprimessis estaries posant en risc la teva salut. No t'escoltis a ningú, sobretot si fan comentaris que et fan mal. Ningú té dret a fer-te sentir malament per com és el teu cos, així que passa d'aquests comentaris. Si la teva mare o la teva tieta fan comentaris sobre el teu cos que et molesten, parla amb elles i digues com et fan sentir, segur que en cap moment volen fer-te mal, però si ho fan, els hi has de dir. A més, amb el pes i l'alçada que tens ningú té motius per dir-te si has d'aprimar o engreixar. I pel que fa a l'alimentació, només cal que miris de fer uns hàbits alimentaris saludables en general de cara a mantenir una bona salut, a part d'això no cal que pensis en res més. Molts petons!!