El cos d'una persona dóna molt de si?
Hola!! Per començar donar-te les gràcies per prestam una mica del teu temps.. Diguem que la meva consulta vindria a ser per la meva imatge. Sóc una noia alta i de constitució una mica gran, i sí, em convindria baixar una mica de pes, però de cara no em considero fea, em considero bastant guapeta, tampoc sóc res de l'altre món,però bé, em considero del montón tirant cap a guapa, més que res, pels comentaris que em diuen els demés, tot i això, a l'hora dels nois, no em parlo amb cap que tingui intencions de voler algo més amb mi, i m'agradaria saber si potser baixant una mica més el pes, podria arribar a que més nois es fixessin amb mi, perquè últimament estic bastant a dos veles. Moltes gràcies, un petó i fins aviat!!!
Sara Bujalance

Hola Infinitament! No és bona idea mirar de baixar de pes per cridar l'atenció dels nois. Als nois els hi agrada una noia amb un aspecte saludable. El que no volen és una noia amb cara de malalta i/o un cos massa prim. Així que el millor que pots fer per cridar l'atenció dels nois és menjar bé: de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), suficient (sense passar gana) i fer esport habitualment. Així mantindràs un bon pes i una bona salut, i això és el que atrau als nois. A més, als nois els acostuma a encantar una noia esportista. I molt important, recorda que per lligar, l'actitut i una bona autoestima són més útils que només una cara bonica. Molts petons!!