preguntes tontes però importants per mi
Hola!!
-La meva pregunta és que vaig amb una psicòloga i vull saber si es fa molt pesat per ella enviar-li molts correus, la veig cada dos mesos o una cosa així, i cada dos per tres li estic enviant correus explicant com em sento, tot i que em costa, però necessito la seva ajuda, però molts cops no li vull enviar per no molestar-la, fins a quin punt li puc enviar? Deu ser molt molest, no? deu estar farta de mi, oi?...
-També volia saber si en el correu per despedir-me li puc dir: espero que et vagin bé les vacances, o sona massa personal? o massa de confiança....? és que no em vull fer pesada de veritat... i sento segons com que la puc agobiar...
-una altre cosa, encara que vaig amb una psicòloga m'agradaria saber què penses sobre això: que em sento molt malament quan surto de casa, sento que tothom em mira , i em miren raro, i si surto per comprar em sento malament... i em passo gairebé tot el dia a casa i també em sento malament i m'acaba fent mal de cap de tan ordinador...
-última cosa i deixo de ser pesada.... , m'imagino que ja et deus fer una idea de com sóc..., creus que sent així podria estudiar psicologia? M'agradaria molt..., però no estic segura que serveixi... a més no tinc gaires bones notes...
Gràcies per tot i ho sento per ser taaaan pesada!!!
Elena Crespi

Hola!
Anem a respondre les teves preguntes:
-El millor que pots fer és demanar-li a ella si li molesta rebre els teus mails. La relació que teniu permet que li demanis, per tant, com que jo no sóc ella jo no et puc respondre. Ho hauria de dir ella.
-I si li vols deixar una nota personal sobre les vacances, cap problema. Està molt bé que li vulguis desitjar que li vagin bé les vacances.
-Et proposo una cosa: per què enlloc d'intntar saber què pensen els altres intentes valorar més el que penses de tu mateixa. És millor que et miris a tu mateixa enlloc de veure si els altres et miren o de sentir-te malament. Fes aquelles coses quet 'ajudin a sentir-te bé!
-Pots estudiar psicologia, evidentment. Però no com a quelcom que t'ajudi a tu sino com a professió pel futur!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres