Iepa
Ei! M'agradria preguntar dues coses:
- Faig uns 163cm i el meu pes es d'uns 53-54 kilos. Això esta bé, no?
- M'he aprimat molt i m'agradaria endurir els músculs (sobretot les cuixes). Què aliments em recomanes i quantes vegades a la setmana?
Mersi per la vostra atenció, petons.
Sara Bujalance

Hola Laura24! El teu pes està bé en principi, però depèn de moltes coses: estil de vida, estat de salut, genètica, etc. I com dius que has perdut pes últimament et recomano que vagis al metge per tal de veure que a més d'estar en un bon pes la teva salut també està bé. Pel que fa al que comentes sobre les cuixes, el millor que pots és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. Qualsevol esport t'anirà bé, però si vols treballar cuixes, t'anirà bé sobretot fer bicibleta, step o patinatge. Molts petons!!