Quilos de més?
Doncs mira jo tinc 14 anys i medeixo 1,60 i peso 63 kg. Estic grassa? Es que el problema és que jo no menjo normal. Menjo poc i a vegades em deixo poca cosa al plat. No m'agrado i he patit molt el curs passat. Però no se si això té a veure amb l'estres que he tingut. Faig esport 3 dies a la setmana,1 hora.
És urgent!!!!! Sisplau contesteu...
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé, pots estar contenta. Però el que no està bé és que mengis tan poc. A més, menjar poc és la pitjor manera d'intentar aprimar perquè a mig/llarg plaç porta a engreixar. Quan mengem poc el cos "s'espanta" i aleshores aprèn a engreixar per fer reserves d'energia (perquè no rep prou aliment). Per això la millor manera de mantenir un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat, suficient (sense passar gana!), repartit en 5 àpats (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: mig matí i mitja tarda. Els complementaris poden ser una peça de fruita o un iogurt, per exemple), i fer esport habitualment, com ja en fas. Així que ja saps, si no vols engreixar el millor ue pots fer és menjar bé i suficient! Aquí tens informació sobre com fer un hàbit alimentari saludable:
Molts petons!!