No puc mes!!!
Em sento sola, no se el que fare en un futur. Em sento sola la meva germana estudia a fora i em sento sola. No se com parla amb els meus pares sobre que em sento sola . AJUDA!!
Elena Crespi

Hola Sofia! no sé si aquest és el teu nom o és el nick que t'has posat però que sàpigues que és molt bonic!
Si en vols parlar amb els teus pares, ho pots fer tranquil·lament. És important tenir confiança amb ells i explica'ls-hi allò que ens preocupa, per tant, si et sents sola pots compartir-ho amb ells i potser ells et faran costat.
No sé com van d'altres temes a la teva vida: amistats, institut, etc. Però és important que vegis per què et sents sola i quines coses pots fer tu per a resoldre-ho:
-Tens un bon cercle d'amics? doncs busca suport en ells. Si no en tens, mira quines coses podries fer per a conèixer més gent
-Com et sents amb tu mateixa? és important que et sentis bé i que facis allò que et fa ser feliç
-Si la teva germana estudia fora: troba la manera de poder parlar amb ella, també li podries dir com et sents i potser ella t'ajuda.
Etcètera...
Potser tot això et va ajudant!
Una abraçada i gràcies per la confiança!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres