no sé com reaccionar
hola!!
aviso, aquest missatge serà una mica llarg. Doncs començo:
Fa unes setmanes que vaig descobrir que els meus pares o un dels meus pares veu porno. Què com ho vaig descobrir? són tant descuidats que no borren l'historial i em surt anunciat quan obro el navegador. Des d'aquell moment no deixo de pensar en allò i crec que m'ha marcat bastant. No sé que fer, si parlar amb ells o callar-me però sé que si em callo no ho podré suportar. He parlat amb algunes amigues(poques solament ho saben 2) i elles pensen que lo que em molesta es saber que veuen porno. en fin que he de fer per estar tranquila?? Com els hi puc dir indirectament que borrin l'historial?
Elena Crespi

Hola princesasincorona!
El que t'ha passat és molt normal!
Primer: descobrir que a casa teu algun dels teus pares mira porno. Que en mirin és molt normal, per tant, tot i que et deixi trasbalsada.... has de pensar que són persones normals i corrents i que poden mirar pronografia. Això no hauria de ser un problema.
Segon: no cal que hi tinguis una conversa seriosa per això, ja que el porno no és res dolent, senzillament serveix per ajudar a excitar i per augmentar el món de les fantasies... i això no és res dolent, és natural.
Tercer: si vols dir-los que esborrin l'historial... jo ho faria amb tranquil·litat i bon rotllo. Inclús amb una mica de to de broma... Quelcom així com..." per cert! sabeu que si no esborreu l'historial d'internet... jo puc veure perfectament les pàgines per les que heu navegat?" i suposo que ja ho pillaran!
Però sobretot, pensa que els teus pares també són persones, tenen sexualitat (com tots) i la pronografia és quelcom que existeix i que potser miren... i això no és res dolent encara que et xoqui!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres