No sé que fer amb ell
El noi que m'agrada es molt amic meu i tenc dos problemes.
El 1r és que tinc por de si en algun moment sortim i/o ho dixem la nostra amistat es perdi.
El 2n es que amb ell hi parl cada dia, jo se que jo li agrat a ell i ell sap que a jo també m'agrada però un doa xerrant pel mobil em va comentar que a part de jo també li agradaven 4 noies més.
No se que puc fer, ajuda perfavor.
Elena Crespi

Hola Salas98!
Pel primer problema:
És un risc que has de córrer. Si vols provar d'estar amb ell les coses poden anar bé i que sigueu parella o també poden anar malament i que ho acabeu deixant. Però el més important és que facis el que mica en mica sents, no pensar en què pot passar més endavant perquè realment no sabem què pot passar...
Pel segon problema:
Pots parlar-ho amb ell, si teniu confiança com la que veig que teniu per parlar d'aquestes coses, potser li pots dir que voldries provar alguna cosa amb ell però que et fa por que, com que també li agraden altres noies, la cosa no vagi bé...
Espero que tinguis molta sort!
Molt bon estiu!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres