soc una persona nerviosa i impulsiva?
Hola! Hi ha gent que diu qu soc una persona nerviosa i impulsiva peró a mi em sembla que no ho soc, fa temps que m'ho diuen i nose si al ser-ho pot ser un problema o algo... Com puc saver si soc una persona nerviosa i impulsiva? Si ho soc ho puc solucionar?
Merci:)
Elena Crespi

Sersigrrr*-*, com estàs?
Doncs primer de tot, has de creure en el teu propi criteri. POtser la gent de fora et veu com una persona nerviosa i impulsiva però el més important és com et veus a tu mateixa.
Per què et diuen que ets nerviosa i impulsiva? quines coses et diuen que fas perquè pensin així? I tu què en penses d'això?
Com et deia abans, el més important és el que penses tu de com ets i no el que et diguin els altres.
I, a més, tots podem tenir moments en el que semblen nervioses i impulsives però també tenir moments en els que som persones relaxades. Tens de tot tu?
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres