MASSA GRASA
Holaa!
Tinc un problemaa, em trobo masssa grasa... Tinc 13 anys i peso massa... 49!!!!!!!!!! Totes les meves amigas estaan com pals i encanvi jo no! Com em puc aprimar?
Sara Bujalance

Hola unicorni! El teu està bé! No t'has d'amoïnar. A més, l'únic que has de fer per mirar de mantenir un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. Fent tot això t'assegures un bon pes, i no cal que facis res més (res més funciona). Però el més important: NO et comparis amb les altres noies! Cada persona i cada cos és diferent! I aquí està la gràcia, en ser diferents, únics i excepcionals! Si fossim iguals seria molt avorrit. A més, tingues en compte que cada una té el seu ritme de creixement i això fa que algunes noies s'hagin desenvolupat abans que unes altres, ja veuràs com a mida que vagi passant el temps totes aneu desenvolupant el cos. Per sentir-te bé amb tu mateixa és important que et valoris positivament, t'acceptis tal i com ets i NO et comparis amb ningú! Molts petons!!