Preocupada
Hola, mira el cas es que mesuro aproximadament 1'73 i peso 50kg.
Vaig anar a unes colònies i allà menjava relativament poc (només tres àpats al dia i menjava menys de la meitat del que menjava abans d'anar allà).
I no se perquè, em veig gorda.
Què puc fer?
El meu pes és bo?
Gràcies
Sara Bujalance

Hola E.Carrasco! El teu pes és bastant baix, així que és impossible que estiguis gorda, al contrari, estàs molt prima! Pel que dius estàs tenint problemes relacionats amb la percepció del teu cos (et veus grassa tot i estar molt prima!), i relacionats amb el menjar perquè has estat menjant massa poc, I aquest problemes són molt perillosos perquè poden convertir-te molt fàcilment en una anorèxia. Una anorèxia és una malaltia mental greu que fa molt de mal i que cada cop és pitjor, així que és molt important evitar-la. Per evitar-la el que has de fer és parlar amb els teus pares sobre el que t'està passant, ells t'ajudaran a sentir-te bé amb tu mateixa i a evitar un trastorn tant greu com l'anorèxia. Com abans hi parlis molt millor. Molts petons!!